تحليل ماشن هاي رلوكتانس سنكرون
سه شنبه 30 خرداد 1391برچسب:,
براي دانلود به لينك زير مراجعه نماييد

تحليل ماشن هاي رلوكتانس سنكرون

machine تحليل ماشين رلوكتانس سنكرون با نرم‌افزار ANSYS

هر نوع جابجائی در مقدار گرما مستلزم سپری شدن میزانی از زمان است. این موضوع در بحث ترمودینامیک و انتقال حرارت، معمولاً با جریانهای الکتریکی قابل مقایسه است. هنگام طراحی ماشین، درجه حرارت نقاط خیلی گرم آن محاسبه و مورد رسیدگی قرار می‌گیرند. از آنجائیکه این نقاط در درون ماشین قرار گرفته‌اند، توجه به یک الگو (مدل) بعنوان پخش فضائی درجه حرارت در داخل ماشین امری ضروری است .
بدلیل ساختمان نامتجانس در ماشینهای الکتریکی و شکل فیزیکی خاص عناصر متشکله آن، محاسبه تغییرات درجه حرارت در آنها کار بسیار دشواری است. امروزه در محاسبات، از روشهای شبیه‌سازی استفاده می‌شود و مطابق با سیستمهای مکانیکی دست به طرح سیستمهای الکتریکی می‌زنند و مدار معادلی برای حالت پیچیده ترسیم می‌گردد که از مقاومت‌ها و منابع الکتریکی تشکیل شده است.
علاوه بر این، از روشهای محاسباتی مانند روش المان محدود و سایر روشهای محاسباتی نیز استفاده می‌گردد. این روشها در تحلیل ساختار پیچیده ماشین کمک بسیار قدرتمندی بوده و نتایج مهمی را ارائه می‌نمایند. در این مقاله، سعی در تشکیل یک مدل حرارتی برای یک ماشین رلوکتانسی سنکرون آزمایشگاهی می‌شود همچنین چگونگی انجام تحلیل حرارتی با استفاده از روش المان محدود و نرم‌افزار ANSYS نیز ارائه شده است.



دانلود   دانلود مستقیم : تحليل ماشين رلوكتانس سنكرون با نرم‌افزار ANSYS


tag  حجم فايل : 950 کیلوبایت

پسورد   پسورد فايل : www.mohandesyar.com

منبع  لینک منبع






نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: